بچه شیعه

چادرمن خانه ی امن من است...

بچه شیعه

چادرمن خانه ی امن من است...

آخرین مطالب
  • ۰۷ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۲۱ ...17...
  • ۲۲ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۰۲ ...16...
  • ۲۰ آبان ۹۲ ، ۲۳:۱۲ ...10...
  • ۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۷:۱۶ ...9...
  • ۱۰ آبان ۹۲ ، ۲۱:۴۴ ...8...
نویسندگان

...6...

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴ ب.ظ


مارا مجیر و اجرنا عوض نکرد...دلتنگ گریه های محرم شده دلم...

 

 

پ.ن: خیلی دلم گرفته برای محرمت ... من زنده ام فقط به هوای محرمت

۹۲/۰۷/۱۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
.

نظرات  (۲)

۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۴:۵۵ نازنین روانبخش

سلام

اره والله بدجور بوی محرم  میاد

دعای کنید برای رزق محرم امسال من

اونقدر دلهره اش رو دارم که ...

راستی با افتخار لینک شدید

یا علی

خیلی دلم گرفته برای محرّمت

من زنده­ ام فقط به هوای محرّمت

تو قبله ای برای تمام قبیله­ ام

ایل و تبار من فدای محرّمت

با هر تپش به سینه دلداگان تو

دل­ها زنند طبل عزای محرّمت

دستی که می­خورد به سر و سینه در غمت

پای تو ایستاده و پای محرّمت

روحش که رفت پیش تو روح ­القدس شود

هر نوحه­ خوان و نوحه­ سرای محرّمت

معراج من بُوَد چون نصیبم کنی حسین (ع)

یا گوشه چشم یا که دعای محرّمت

آقای من عمری است یاد حنجر تو گریه می­کنم

با یاد دیده­ ی تر تو گریه می­کنم

تا روز آخرینم و تا آخرین نَفَس

با یاد روز آخر تو گریه می­کنم

گاهی برای سر بی تن، زنم به سر

گاهی به جسم بی سر تو گریه می­کنم

هر جا سخن ز مردی و عشق و وفا بُوَد

برخجلت برادر تو گریه می کنم

بینم چو پا برهنه یتیمی دوان شود

بر زخم پای دختر تو گریه میکنم
پاسخ:

ممنون

من فقط اولشو با از (آقای من عمریست...) به بعد شنیده بودم...که همینشم خیلی اتفاقی به ذهنم رسید...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی