بچه شیعه

چادرمن خانه ی امن من است...

بچه شیعه

چادرمن خانه ی امن من است...

آخرین مطالب
  • ۰۷ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۲۱ ...17...
  • ۲۲ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۰۲ ...16...
  • ۲۰ آبان ۹۲ ، ۲۳:۱۲ ...10...
  • ۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۷:۱۶ ...9...
  • ۱۰ آبان ۹۲ ، ۲۱:۴۴ ...8...
نویسندگان

...13...

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ب.ظ

یادمان باشد،

عالم مجازی هم محضر خداست...

 

 

 

 

پ.ن: هر چند وقت یکبار باید یاد اوری بشه... شاید یکی از اینجا رد شد یه تلنگریم خورد... 

 

 

۹۲/۰۹/۰۸ موافقین ۳ مخالفین ۰
.

نظرات  (۱۴)

۰۵ دی ۹۲ ، ۰۰:۱۹ یک خامنه ایسم ...
سلام...
به روزم با گ ر گ
تشریف بیارید...
نظرتون درباره گرگ چیه؟؟؟؟!
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۶:۱۴ khameneeasm gomnam
سلام...
بعله مجازی هم در محضر حق هست...
به روزم با "اصلا چرا عمار"؟؟؟!تشریف بیارید...
سلام...

مثل آب....

http://zareh.blog.ir/post/140

شنیدنی است و نوشیدنی و چشیدنی...

*از چاه خود آب برداریم....*

سلام....دعوتید

http://zareh.blog.ir/post/237

یا علی
به نظرم شما اشتباه متوجه شدید که من واسه چی خندیدم من به خاطر این دو کلمه :  اغراق زیادی بود که از خود بی خود شدم چون این جور مسائل کار یه بار و دوبارشون نیست که ، تو متن نه تنها اغراقی نشده بلکه کم هم گذاشتم 

پاسخ:

بله شاید شما درست میگید...

با سلام وتبریک ولادت امام موسی کاظم(ع)

به روزم با مطلب یا صاحب الزمان

 

خنده ی ممتد در حد مرگ
یعنی شما دیگه اصلن tv نگاه نمی کنید یا تحریم کلن تو خونه !
من که چیزی ننوشتم
با این حالی که شما نوشتید
 اگه می دید  حتمن حتمن سکته ناقص رو (که الهی دشمناتون بزنن ) زده بودید
همون شهادت واسه هممون بهتره
پاسخ:

یا شما درست متوجه منظورم نشدید یا من منظورمو بد رسوندم...وقتی ادم پی گیره یه چیزی نباشه کلا با برنامه های مربوطه به اون چیز کاری نداره...در ضمن من وقتمو از تو جوب نیاوردم که همیشه بشینم پای tv ... معمولا هر کس یه سری برنامه های خاصیو  یه ساعت معینی دنبال می کنه نه همه رو همیشه...

سلام
وعرض خسته نباشید
بروزیم با
خوشحال می شیم سر بزنید و انتقاد کنید
یا علی
پاسخ:

سلام

چشم حتما...

 

سلام....

ملخ ها در شهر.....

پاسخ:
سلام...
چشم حتما...
۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۱۳ هوای حوصله

به نام سلام

میگن روز قیامت دهن آدما رو می بندند !

بعدش فیس بوک میاد و شهادت میده به دوستی ها - گوگل میاد و شهادت میده به جستجوهای انجام شده !

یه وقت آدم می بینه فیلتر شده ! اونوقته که دیگه رفع فیلترینگ فقط از عهده ی یه عده بر میاد

یا وجیها عند الله اشفع لنا عندلله

+ من لینکتون کردم +مایل بودید منو با نام هوای حوصله (زیبا سلام) لینک بفرمایید !

موفق باشید / یاعلی

علم یا عالم ؟
پاسخ:

عالم... اشتباه تایپی بود...ممنون

البته می دونم شما کالجبل الراسخ هستید و این رو هم می دونم
همین جور که این شعر دلگرم کننده شماست
این جملات شما هم دلگرم کننده ی من برای اینکه به فکر باشم بازم واسه چادر شعر بگم  اگه قسمتم شه عالی میشه
در ضمن حیف مفهوم انسان که بعضی ها یدک می کشند و شعورش همین قد میرسه فک می کنه تهران چی هست حالا؟ البته هیچ وقت یه فرد با اصالت
و خانواده دار به این سبک مفتضح لب به سخن وا نمی کنه حالا می خواد از هر کجای دنیا که می خواد باشه
ممنون
زندگی به سبک شهادت آرزویی که به گور می برم
سلام و ادب
خدا قوت...
از هر طرحی خواستید میتونید استفاده کنید... (ذکر منبع هم لازم نیست)
پاسخ:

سلام و رحمت...

ممنون...

ممنون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی