بچه شیعه

چادرمن خانه ی امن من است...

بچه شیعه

چادرمن خانه ی امن من است...

آخرین مطالب
  • ۰۷ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۲۱ ...17...
  • ۲۲ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۰۲ ...16...
  • ۲۰ آبان ۹۲ ، ۲۳:۱۲ ...10...
  • ۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۷:۱۶ ...9...
  • ۱۰ آبان ۹۲ ، ۲۱:۴۴ ...8...
نویسندگان

...9...

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۱۶ ب.ظ

هلال ماهتو که دیدمو از گریه تر شدم...

شمیم روضه تو شنیدمو باز در به در شدم...

سر درِ بهشت، سیاهیه غم خورده...

رو پرِ فرشته، مهره ماتم خورده...

مادره، شَه بی سره، که اشکارو می خره...

باز هوای تو، عطر روضه های تو ،

خورده سر در حسینیه کتیبه های تو...

اشک عاشقای تو می چکه به پای تو...

سرنوشتم اینه جون بدم توی عزای تو...

شور نینوای تو، در سر گدای تو،

شاهدم خدای تو...

ای سفینه النجات من... توی دست تو حیات من... 

 

 

 

 

پ.ن: خیلی قشنگه...حالا نمیدونم بدون ریتم خوب باشه یا نه؟؟؟

 

۹۲/۰۸/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
.

نظرات  (۳)

۱۰ آذر ۹۲ ، ۲۳:۲۴ محتـ ـسبـ
خیلی هم معروفه ! حداقل واسه خوندن واسه خودت خیلی هم قشنگه
همین طوریشم خیلی خوبه... 
منجی پل صراط من ...
حسین یا حسین
پاسخ:

فکر می کردم مداحیه معروفی نیست....

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی